divendres, 23 d’abril del 2010

Un matí amb Sant Jordi


I digué Sant Jordi: Tu de quin grup eres?
-Què vol dir vosté, senyor Sant Jordi?
-Sí, que de quin grup de facebook-books eres?
-No ho sé bon home (avergonyit).
-T'has de posicionar...
-I quines opcions tinc?
-Pots ser d'"els que compren els llibres de tapa dura perquè llueixen més a la prestatgeria".
-No jo sóc més de tapa molleta. Dels de les fulles de paper de fumar.
-Ah! Sí, tu seràs d'"els que lligen només llibres de segona mà"... ja ho veia jo en la vestimenta!
-No senyor, el que passa és que no tinc massa diners.
-Potser et vaja millor "els que demanen un llibre i ja no el tornen mai".
-Jo no demane mai res!!
-Uf! hauràs de descartar "els que van a la biblioteca per a no gastar-se un duro". Quin tipus de llibres t'agraden? No m'ho digues...
-Però...
-No m'ho digues: Llibres de psicologia, d'autoajuda, està clar, ets d"els que actuen en cada moment de la seua vida segons diu l'autor del llibre que tenen a la tauleta de nit".
-Què?
-O lector d'imprescindibles, és a dir d'escriptors morts o morts de gana que només els lligen "la gent que llig a escriptors morts o morts de gana".
-Mire, jo me'n vaig...
-No te'n vages, no pot ser que et quedes fora de tot grup de facebook-books!! Què tal "els que només compren llibres el dia del llibre per a que els regalen la rosa"?
-Senyor, només vull una HOLA!
-No em pot dir això!! no em vaig dedicar a matar dracs per a açò!!!
-No plore, bon home, va...
-Si vols puc crear un altre grup! demana'm el que vulgues!
-Què tal si comence amb Dan Brown?
-T'hauria de clavar amb "els que es compren llibres per a que els del poble els vegen llegint al tren".
-Per aparentar? bé, supose que no és el pitjor de tots...
-En eixe cas, pots anar amb déu fill meu!
-Fins prompte!
... des de La Ribera per al món...